Thursday, September 17, 2009

In fashion!

I mode/reklam/PR-världen går man ibland på föredrag där någon trendig rackare berättar om vad som komma skall. Jag har alltid tyckt att alltihop känns rätt ängsligt. Massor av människor som sneglar på varandra och är rädda för att göra fel.

Min kompis tycker likadant. Men ibland har man inget val. Man blir inbjuden till ett trendmöte och måste gå. Idag var hon på ett sånt där event och lyssnade på "modeoraklet" som siade om hösten. Hon höll på att få en fnissattack när det visade sig att PRICKAR är det nya heta i höst. Nu ringde hon mig precis och frågade om jag visste hur "rätt" jag är som har köpt en liten prick. Hi hi!

1 comment:

  1. Tänk dig ljusgrå byxor, vit fluffig skjorta och en vit väst med mörkgrå prickar på framsidan. Eller vita tajts och tunika med prickar, bara på magen.

    ReplyDelete